• 28. 2. 2018

APRA vyhlašuje třináctý ročník České ceny za Public Relations

 

Praha, 28. února 2018 – Asociace Public Relations agentur (APRA) otevírá další, třináctý ročník, oborové soutěže Česká cena za Public Relations (ČCPR). Uzávěrka přihlášek je 10. dubna 2018. Vyhlášení výsledků se uskuteční 14. června 2018 na slavnostním večeru v restauraci Aureole v Praze. V rámci akce bude také vyhlášena profesní cena Mluvčí roku. Samotnému vyhlášení bude předcházet Workshop nad nejzajímavějšími projekty soutěže a setkání s finalisty soutěže Mluvčí roku.

Zájemci mohou přihlašovat své projekty do kategorií Komunikační disciplíny, Oborové kategorie a Komunikační nástroje resp. do jejich jednotlivých podkategorií.

Novinky letošního ročníku komentuje Patrik Schober, člen výkonné rady APRA: „V rámci letošní akce se uskuteční soutěž Mluvčí roku, která několik let nebyla vyhlášena, což je škoda. Cenu udělí společně původní pořadatelé, APRA a PR Klub. Dále jsme upravili pravidla přihlašování projektů do ČCPR tak, aby bylo co nejjednodušší a přehledné. Od letoška lze projekty přihlašovat do kategorií libovolně, není nutné přihlásit projekt nejdříve do určité kategorie, aby se pak mohl hlásit i do dalších. A v neposlední řadě jsme sjednotili i cenu za přihlášený projekt.“

Před večerním slavnostním vyhlášením se odpoledne opět uskuteční Workshop nad nejzajímavějšími projekty ČCPR 2018, který se v minulých letech těšil velkému zájmu komunikačních profesionálů. Autoři projektů seznámí publikum s pozadím tvorby, strategickým uvažováním a zajímavostmi při přípravě jednotlivých zadání. Zároveň se prvně uskuteční setkání s finalisty soutěže Mluvčí roku, kteří představí svou práci, její úskalí a výsledky.

ČCPR

Profesní soutěž Česká cena za public relations je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům. Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2017 až do března 2018, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. Veškeré informace o soutěži a uplynulých ročnících naleznete na této webové stránce. Další informace jsou dostupné i na FB profilu soutěže ZDE.