• 11. 3. 2019

Soutěž o nejlepší projekt v public relations je zahájena

Otevřeli jsme další ročník oborové soutěže. Ten letošní přináší pro soutěžící mnoho novinek a změn. Dosavadní název Česká cena za Public Relations (ČCPR) se mění na LEMUR – Česká cena za Public Relations. Uzávěrka přihlášek je 7. dubna 2019 a vyhlášení výsledků se uskuteční 4. června 2019 na slavnostním večeru v Centru současného umění DOX v Praze.



Letošní čtrnáctý ročník soutěže je vlastně ročníkem prvním, který je opět plný novinek a změn. Dosavadní název soutěže, který byl mezi odborníky na public relations a marketing známý jako Česká cena za Public Relations, se mění LEMUR – Česká cena za Public Relations (Cena LEMUR). Zájemci mohou přihlašovat své projekty do 7. dubna 2019 a své síly poměří v kategoriích Komunikační disciplíny, Oborové kategorie a Komunikační nástroje, které jsou navíc rozděleny do podkatergorií.

Nový název soutěž získala podle pradávného symbolu komunikace. „Už dlouho jsme přemýšleli o tom, že světové soutěže, jako je Goldem Drum, Cannes Lions či Sabre Awards, mají svůj název,“ uvedl Patrik Schober, předseda výkonné rady Asociace Public Relations Agentur. „Dali jsme hlavy dohromady a lemur byla jasná volba,“ doplňuje Schober. Se změnou názvu souvisí i trofeje, kterými jsou úspěšné projekty oceňovány.

Další novinkou tohoto ročníku je i místo, kde se uskuteční slavnostní večer, na kterém se hosté večera seznámí s nejlepšími projekty a vítězi jednotlivých kategorií. „Po mnoha letech se vyhlášení vítězů stěhuje do nového prostoru, Centra současného umění DOX v pražských Holešovicích. Ten nabízí větší kapacitu a také velkolepější formát slavnostního večera,“ představil další novinky Michal Hoblík, člen výkonné rady APRA.

LEMUR – Česká cena za Public Relations
Profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům. Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2018 až do března 2019, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. Veškeré informace o soutěži a uplynulých ročnících naleznete na webových stránkách soutěže. Další informace jsou dostupné i na
FB profilu, Instagramu a Twitteru soutěže.

Informace pro média:
Pavla Mudrochová, výkonná ředitelka
mudrochova@apra.cz; tel.: +420 603 191 539
www.apra.cz