• 9. 5. 2019

Známe finalisty letošního ročníku soutěže LEMUR 2019

Do letošního ročníku soutěže LEMUR 2019 bylo přihlášeno 123 projektů, které jejich tvůrci nominovali do 251 kategorií. Do finále postoupilo 111 prací, ze kterých budou na slavnostním večeru v každé kategorii vyhlášena první tři místa a ocenění „Absolutní vítěz.“ Nejvyšší počet nominací zaznamenala agentura Ogilvy (20), následuje agentura AMI Communications (11) a Bison&Rose (10). Shortlist s nominacemi finalistů 14. ročníku oborové soutěže naleznete zde.

Největší počet přihlášených projektů zaznamenala kategorie Business to Consumer (25 projektů), následovala Společenská odpovědnost a filantropie s 19 projekty a stejný počet zaznamenala i kategorie Firemní (korporátní) komunikace.

Sedm komisí složených z 47 odborníků na Public Relations a komunikaci z agentur, firem a státních a neziskových organizací ohodnotilo 251 přihlášek, ve kterých letos dominuje agentura Ogilvy (39) s nejvyšším počtem přihlášek, následuje agentura Bison&Rose s 24 a AMI Communications s 15 přihláškami.

„Na slavnostním večeru budou v každé kategorii z pětice nominovaných finalistů vyhlášena první tři místa, ocenění Absolutní vítěz a také udělíme ocenění za přínos oboru Public Relations. Letošní vyhlášení proběhne v novém formátu a novém prostoru, Centru současného umění DOX+ v Praze, 4. června 2019,“ připomněl Michal Hoblík, člen výkonné rady APRA zodpovědný za soutěž LEMUR.

Informace pro média:
Pavla Mudrochová, výkonná ředitelka
mudrochova@apra.cz ; +420 603 191 539
www.apra.cz